Introduction to behavioral marketing

Luty 24, 2013

Znaczenie każdej informacji powinno i musi być traktowane jako kontekstualne.

Alogiczność jest integralnym składnikiem tego, co przyjeliśmy nazywać zdrowym rozsądkiem. Konsument, rozumiany jako wielkość statystyczna, jest w swym zachowaniu i sposobie podejmowania decyzji przewidywalny. Szczególnie, gdy jest głęboko przekonany, że jego to nie dotyczy.

Nad drzwiami do piekła umieszczony jest widoczny z daleka napis: wstęp bezpłatny.  

Odpowiedzi: 8 to “Introduction to behavioral marketing”

  1. Boni said

    „Nad drzwiami do piekła umieszczony jest widoczny z daleka napis: wstęp bezpłatny.”

    Wątpię. Raczej „Darmowe próbki. Abonament gratis, jeśli przyprowadzisz rodzinę, znajomych.” A drobnym druczkiem przy dzwonku: „Szukamy kreatywnych pracowników w zakresie międzywymiarowej rekrutacji klientów kluczowych i skutecznego wprowadzania na rynek nowych produktów etycznych. Doświadczenie nie wymagane, szkolenie przewidziane (niskopłatne, 1 dusza). Oferujemy ciepłą atmosferę i stabilne zatrudnienie.”

  2. mona said

    @boni
    Zwatpienie konsyliacyjne?

  3. dru' said

    Wielkość statystyczna nie może być ‚szczególnie’.

    Tak sobie myślę, że lubię piekło. Wszystkie inne drogowskazy są ostatecznie mało przekonujące.

    Boże! (w kontekście rozmowy o piekle chyba można) Jak mi Ciebie brakowało!

  4. telemach said

    „Wielkość statystyczna nie może być ‘szczególnie’.”

    Istotnie. Nie może. Szczególność przynależy (w zamierzeniu autora) do percepcji, nie zaś pojęcia/terminu. W skrócie: miało być precyzyjnie, ale zwyciężył subiektywizm emocjonalny.

    Koncepcja piekła jest interesująca. Obecność piekła jako źródła powszechnej bojaźni zdaje się zanikać. Bliźni zdają się (obecnie) bardziej obawiać zadłużenia, choroby, niedołęstwa, utraty prestiżu lub znamion zamożności.
    Co sprawia, że (być może) powinniśmy się znów intensywnie zainteresować.

  5. miziol said

    Zeby to jakos polaczyc z poprzednim wpisem… Zawsze jest yin i yang, a pieklo jest takim samym determinantem dobra jak niebo, tylko raz go wiecej, a raz mniej.

  6. calmy said

    „Zeby to jakos polaczyc z poprzednim wpisem”

    A jest taka potrzeba?

  7. lisek said

    @Telemach Luty 26, 2013 @ 10:38 pm: „Bliźni zdają się (obecnie) bardziej obawiać zadłużenia, choroby, niedołęstwa, utraty prestiżu lub znamion zamożności” niż piekła. Wydaje mi sie jak najbardziej racjonalne. Dlaczego podejrzewasz ze koncepcja piekla powinna nas zainteresowac?

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: