Uczeń Hǎo Chī i dobra rada

Sierpień 5, 2008

Uczeń Hǎo Chī poprosił Mistrza o dobrą radę. Mistrz wysłał go do pobliskiego potoku z zadaniem przyniesienia wiadra wody. Hǎo Chī przyniósł wiadro wody i postawił przed Mistrzem.

A teraz – powiedział Mistrz – policz ile kropel przyniosłeś.

Hǎo Chī przy pomocy źdźbła trawy rozpoczął liczenie kropel wody. Upłynęły trzy dni, trzy noce i poranek czwartego dnia. W południe czwartego dnia krople wody zostały policzone i Hǎo Chī stanął przed Mistrzem.

-Wiem już – powiedział z pokorą – ile kropel wody było w wiadrze.
-To bardzo dobrze – odparł Mistrz.

Odpowiedzi: 11 to “Uczeń Hǎo Chī i dobra rada”

  1. hlb said

    a gdzie kolega ma RSS? ja jestem krotkowidz i nie moge przyczytac czegos czego nie dodam sobie do RSS readera. wiec prosilbym bardzo…

    no i pozdrawiam oczywiscie.

  2. telemach said

    ano kolega nie ma. Wine ponosi oczywiscie autor szablonu nie przewidującego takich bezeceństw jak jakieś tam widgety.
    pozdrawiam również

  3. Black Ops said

    Panowie, Panowie…

    https://pytania.wordpress.com/rss/

    Have fun, Good Luck…

  4. hlb said

    no racja. slyszalem nawet o takiej lokalnej inicjatywie, zeby zlinczowac wszystkich tworcow templejtow. ja tam za przemoca nie jestem, ale jednak dobry lincz zawsze odpreza po ciezkim dniu.
    i znowu pozdrawiam

  5. telemach said

    @black: zawstydzasz mnie, naturalnie ze tez tak mozna. Bzdety gotowe rozleniwiają.

  6. flamenco79 said

    A te, które odparowały? Zawsze coś ucieka, umyka bezpowrotnie i bez naszej uwagi..

  7. Black Ops said

    Po prawdzie, strzelałem w ciemno, bo wydawało mi się, że silnik wordpressa ma to w standardzie.

  8. rmstemero said

    flameco: te ktore wyparowaly, wyparowaly.

  9. hlb said

    Black Ops,
    Tos mnie pokonal. Normalnie dupa ze mnie nie developer. Jasne, ze trzeba bylo najpierw sprawdzic w manualu, potem reportowac braki.

  10. zenforest said

    Bardzo lubie takie ~koanowe przypowiastki. Zawsze mają w sobie coś co skłania do refleksji :) I jest w nich jakaś świeżość wglądu.

  11. desde_mona said

    A w której roli widzisz sam siebie?

Skomentuj

